پرسش و پاسخ متداول
سوال:از مناقصه ها ،مزایدهها و فراخوان های برگزار شده از سوی شرکت فرودگاههای کشور و فرودگاههای تحت نظارت آن ، چگونه می توان اطلاع پیدا کرد؟
جواب:
کلیه اطلاعات و اسناد مناقصه ها ،مزایدهها و فراخوان های برگزار شده از سوی شرکت فرودگاههای کشور و فرودگاههای تحت نظارت آن در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات قابل مشاهده و دریافت می باشد.
سئوال: بارهایی که از طریق پست هوایی ارسال می شوند چه مدت بعد و از چه طریقی قابل تحویل است؟
جواب:
بلافاصله پس از نشست پرواز و از طریق دفتر خدمات بار قابل تحویل است
سوال: تهیه بلیط در فرودگاه از چه شرکتهایی و چگونه میسر است ؟
جواب:
از طریق دفتر فروش بلیط آسمان در شهرستان پارساباد می توانند بلیط تهیه نمایند
سئوال: تهیه بلیط در فرودگاه از طریق لیست انتظار چگونه میسر است؟
جواب:
از یک ساعت و نیم قبل از پرواز می بایست به دفتر لیست انتظار واقع در سالن مراجعه و ثبت نام نمایند
سئوال: در صورت ابطال پرواز چه باید کرد؟
جواب:
به دفتر ترافیک واقع در داخل سالن مراجعه کرده تا مهر باطلی بر بلیط زده شود سپس به یکی از دفاتر شرکت مراجعه و هزینه را مسترد می نمایید